-
Jak postąpić w przypadku nieobecności klienta w domu?
należy skontaktowac się z firmą kurierską podając numer przesyłki. Kontakt do firmy kurierskiej z nr przesyłki jest wysyłany na adres mailowy klienta po zrealizowaniu zamówienia w potwierdzeniu wysyłki.
-
Co zrobić,gdy zapomniałem loginu i hasła dostępu do konta?
prosimy o wiadomość z adresu jakiego dotyczy sprawa z tytułem zmiany hasła
-
Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubranka?
należy zmierzyć ubranko,które będzie odpowiednie w dniu Chrztu Swiętego i porównać z naszą tabelą rozmiarów
-
Czy można zwrócić lub wymienić ubranko?
nasze ubranka można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od zakupu
-
Jak można zakupić towar?
nasze produkty można zakupic:
1.w sklepie internetowym: www.jozefinka.sklep.pl
2.pisząc wiadomośc e-mail: jozefinka@jozefinka.sklep.pl
3. dzwoniąc pod nr tel: 605-965-513
-
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
realizacja zamówienia trwa od 3 do 14 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionych i wybranych towarów. Większość produktów jest dostępna w ciągłej sprzedaży. Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji zamówienia proszę o informację przy składaniu zamówienia lub wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mail.
Kontakt do naszej firmy:
tel.605965513
e-maill: jozefinka@jozefinka.sklep.pl
-
Jak mogę zapłacić za zamówione produkty?
Zapłacić za zamówienie można następująco:
-wykonując przelew bankowy (przedpłata )
-płacąc u kuriera przy odbiorze przesyłki
-płacąc kartą za pomocą Płatności.pl